چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 

 

 

سلام .... قشنگم خوبی عزیز دلم  خوشکل مامانی  یه چیز جالب

 تازگیا حرکت قشنگ دست و پاتو حس میکنم

زیرشیکمم مثل نبض میزنی قربونت برم

 

الانم با بابای داریم اتاقتو اماده میکنیم برات تخت و کمد قرمزرنگ  گرفتم

امیدوارم خوشت بیاد

 

دیوارای اتاقت هم برات نقاشی کردیم من و بابای که خیلی خوشمون  اومد از نقاشی خدا کنه تو هم دوست داشته باشی

 

اتاقت که کامل شد عکساشو میزارم تو وبت

 

یادته که دوست دارم

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

راستی فعلا تو وبلاگت نمیگم اسم خوشگلتو تا بابای ندونه و سوپرایز شه



نظرات شما عزیزان:

آزي
ساعت13:52---5 مهر 1390
سلام. ني ني منم دي به دنيا مياد. خوشحال ميشم تا با هم تبادل لينك كنيم

nartiti
ساعت5:33---1 مهر 1390
kheili barat khosh halam azizam kheili,,,,dokhtar hediy khodast,avina manam alan 2maheshe,,,movazebe khodet va golet bash boooooos vase dokhmale too rahemoon
پاسخ:سلام عزیز دلم وای چقدر دلم میخواد اوینا روببینم وبشو برام بزار بهت سربزنم


لیلی
ساعت11:33---26 شهريور 1390
سلام گلم. فکر نمی کنی دیگه وقتشه کم کم وبتو واسه ورود دختر قشنگت آماده کنی....رنگ سیاهش حس خوبی ندارهپاسخ:سلام عزیزم . ممنون بخاطرپیشنهادت حتما عمل میکنم

الهه
ساعت18:12---23 شهريور 1390
سلام وبتون قشنگه به ماهم سربزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.